fredag 9. juli 2010

Til ein liten ny nevø.

Me er så heldige at me fekk ein ny nevø i mai. Eg hadde strikka eit lite sett til han, men sidan det er sommar nå så kom eg til at eg nok burde strikka eit litt større. Då visste eg ikkje at temperaturen skulle vera så dårleg denne sommaren, hadde nok vore godt med litt ull på ein liten kropp.

Iallfall strikka eg eit nytt sett i hurten og sturten. Det vart omslagsjakke frå "Strikk til nøstebarn" og ribbestrikka babybukse frå "Brukt på nytt".




Omslagsjakka er kjekk og strikka, eg har strikka den to gonger før, til jenter. Var litt i tvil om den ville bli for "jentete", men eg er nøgd med resultatet, synst den vart retteleg "gutete". Soppknappar er frå Stoff og Stil, der hadde dei mange fine knappar til ein fin pris.


Buksa er lang og smal og harmonerer ikkje heilt med jakka, får håpa at det ser betre ut i bruk. Guten er iallfall heilt perfekt, ikkje brei oppe og veldig tynn nede...

Velkommen til verda litle venn, håpar du kjem til å trivst i kleda.

Eg meiner dei er strikka i eit år, og det er bra; me har store flotte ungar i slekta!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar