fredag 9. juli 2010

Monsterbukser.



Eg har lenge sett på monsterbuksene ute på den store webben og i mai fekk eg strikka ei til kvar av dei søte små. Eg fann eit mønster på nett, men synst det var veldig mange masker. Derfor er mine bukser strikka som ei blanding av Monsterbuks oppskrift frå nett (hugsar ikkje kor eg fann den) og Långis frå "Brukt på nytt".
Veldig kjekke bukser og strikka. Eg var litt tvilande til om eg nokon gong kom til å brodera på auger og tenner, men etter drøyt ein månad tok eg fatt og jammen gjekk det greit. Første gong eg har prøvd maskesting, det vart langt frå perfekt, men eg er nøgd. Dei skal jo tross alt for det meste sittast på...

Eg hadde fått med meg tipset om å brodera med dobbel tråd, det er eg glad for elles hadde eg nok mista motet fort. Det er ikkje noko greier nå det ein strevar med ikkje blir fint i det heile.

Litlegull si bukse er overraska!


Storegull ville ha eit sint monster og etter eindel tenking og teikning vart buksa litt sint. Litlegull seier at hennar bukse er skummel, ho har ikkje sett den andre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar