lørdag 25. september 2010

Ein kjekk liten kar.




Møt litle kjeke herr Rangle. Han er hekla etter oppskrift i boka Brukt på nytt av K. Gregersen. Han er fylt med fiberfyll og i hovudet har han ein slik orange behaldar som er inne i kinderegg. Den fylte eg med grus frå oppkøyrselen så det er kjekk lyd når herr Rangle blir rista på.


Grunnen til at eg laga den var at ei god veninne av meg som nett hadde fått sitt første barn sa at dersom eg kunne hekla så burde eg prøva meg på leiker. Ho kunne rapportera om at slikt vart seld for store summar i hovudstaden.






Då bestemte eg med for å prøva, hadde jo vore kjekt å gi den litle si heilt eiga leike som ingen har makan til. Men som vanleg vart eg i tvil når den var ferdig. Var den heitl teit eller var den litt søt. Dette måtte testast ut. Dermed vart herr Rangle overrekt til ein liten gut på fire månader og den fall i smak. Bokstavlig talt såg det ut til. Rangle passa supert i ei lita babyhand. Då var det berre å settja i gong med ein ny til guten i Tigerstaden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar